  • Data: 2005-03-05 23:18:39
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@w...cruso.pl> napisał w wiadomości
    news:d0d9ar$eog$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam oferte wynajecia mieszkania, z tym ze trzeba zaplacic za 6 miesiecy z
    > gory
    > To akurat nie stanowi najwiekszego problemu :)
    >
    > Problem w tym ze kobieta najchetniej chcialaby podpisac umowe uzyczenia
    > lokalu na ten okres zamiast standardowej umowy najmu (wiadomo, pewnie zeby
    > nie placic podatku)

    A skadzes ty sie urwal ?
    Zeby nie placic podatku? Dlaczego miala by go nie placic?
    Predzej podejrzewalbym ze chce uzyczyc zeby uciec przed ustawa o ochronie
    lokatora
    i w sumie sie nie dziwie bo ty jeszcze nie wynajales a juz kombinujesz!!!!

    > Jestem w stanie sie na to zgodzic, ale jak sie zabezpieczyc przed tym, aby
    > babka np. po 3 miesiacach nie wypowiedziala takiej umowy uzyczenia i zebym
    > nie zostal na lodzie??

    A dlaczego chcialbys jej ograniczac prawo do wypowiedzenia jako
    wlascicielce?
    Moze umowcie sie ze w jakims tam okresie nie wypowie i zapiszcie to w umowie
    i skoncz tu cwaniaczyc bo tak mi sie wydaje ze to ty chcesz kogos nabrac!

    jaka pozyczka? nie rozumiem

    TB