  • Data: 2005-03-05 23:26:04
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [ciach]
    >
    > Ale o co ci chodzi?
    > O to, że babka chce pieniądze, za 6 miesięcy z góry i zamiast umowy
    > najmu chce podpisać umowę użyczenia i że chłopka się pyta, że jak
    > zapłaci za 6 miesięcy, to czy przypadkiem za 3 nie zostanie na lodzie?

    chodzi mi o to ze niedoszly najemca zamiast zajac sie meritum sprawy to
    dziwi sie krokom wynajmujacego!

    sam bylem wlascicielem i dobrze wiem ze "lokator twoj wrog"
    na szczescie pozbylem sie tej wszawicy i teraz wynajmuje pod dzialanosc
    gospodarcza a lokatorowi juz nigdy w zyciu nie wynajme i kazdego przed tym
    bede przestrzegal
    a kombinujacych przyszlych lokatorow ganil!!!

    TB