  • Data: 2005-03-06 00:22:26
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości
    news:d0df0m$m02

    > A skadzes ty sie urwal ?
    > Zeby nie placic podatku? Dlaczego miala by go nie placic?

    Zeby zaoszczedzic?? Nie wiem, dlaczego, o to chyba trzeba by ja zapytac, nie
    mnie :)

    > Predzej podejrzewalbym ze chce uzyczyc zeby uciec przed ustawa o ochronie
    > lokatora
    > i w sumie sie nie dziwie bo ty jeszcze nie wynajales a juz kombinujesz!!!!

    Ze jak niby kombinuje?? Moze mnie uswiadomisz??
    Ze chce zaplacic z gory za 6 miesiecy i sie jakos zabezpieczyc nazywasz
    kombinowaniem??

    > A dlaczego chcialbys jej ograniczac prawo do wypowiedzenia jako
    > wlascicielce?

    Niczego nie chce jej ograniczyc, prosze bardzo, mieszkanie moze
    wypowiedziec, ale wtedy za miesiace ktore zaplacilem, a ktorych nie
    wykorzostalem, chcialbym odzyskac swoje pieniadze. Proste prawda??

    > Moze umowcie sie ze w jakims tam okresie nie wypowie i zapiszcie to w
    umowie
    > i skoncz tu cwaniaczyc bo tak mi sie wydaje ze to ty chcesz kogos nabrac

    Ale jak cwaniacze?? Wytlumacz mi prosze bo albo ty albo ja czegos
    nierozumiem

    Pozdrawiam
    Jacek