  • Data: 2005-03-06 00:02:29
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Bednarz wrote:

    > widac nie doczytales tego co napisalem!
    > gosc zamiast siasc z wlascicielka do negocjacji i zapisac w umowie dokladnie
    > wszystkie szczegoly
    > zaczyna szukac na nia haka - moze prawnego

    o nie chce mieć haka, on chce się zabezpieczyć przed straceniem
    pieniędzy za 6 miesięcy.

    > tylko nie wiem o czyje kombinowanie mu chodzilo?

    mam wrażenie, że chyba ty jednak czytasz inaczej, bo z wyjątkiem ciebie
    wszyscy odebrali ten tekst, że to jednak właściciel kombinuje.

    Bo wg mnie "niekombinowanie" polega na tym, że podpisuje się umowę
    najmu, biorąc miesieczny depozyt i płaci się miesięczny czynsz.
    A kombinowanie polega na tym, że zamiast umowy najmu probuje się
    podpisać umowę użyczenia i jeszcze wziąć całą kasę z góry.

    mam rację czy nie?
    Czy od "swojej" firmy też zażądałeś zapłaty za rok z góry?