  • Data: 2009-06-04 23:30:08
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a zameldowanie na pobyt stały
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > A kto mówi o jakimś obijaniu ryja :)
    > Mogę jednak pożyczyć stówę od jego nie mającej o niczym pojęcia żony (z
    > którą to żoną kolega ma wspólnotę majątkową ;-) i też jej nie zwrócić.
    > Tym sposobem będziemy kwita :)

    I owszem.
    Jeśli żona twojego lokatora ma mieszkanie i ci go wynajmie i ty się tam
    wprowadzisz, to on będzie mieszkał w towim (miał twoją stówę), ty
    bedziesz mieszkał w mieszkaniu jego żony (z nią lub bez) i rzeczywiście
    będziecie kwita.

    Z tym, że nadal nie masz swojej stówy o określonym numerze seryjnym i
    tak długo jak on ci tej stówy dobrowolnie nie odda (się nie wyprowadzi)
    tak długo jej miał nie będziesz, a za obicie ryja i wyjęcie stówy z
    kieszeni mimo, że to twoja (wymianę zamków) pójdziesz siedzieć.

    Jedyna droga to sąd, wyrok i eksmisja wykonana przez komornika.