  • Data: 2005-11-20 22:04:14
    Temat: Re: Wymóg nadania poleconym ...
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w wiadomości
    news:dlqr71$r4i$1@news.onet.pl...
    > Nie, ale jest tych pieczątek więcej, więc większe prawdopodobieństwo, że
    > jednak datę da się odczytać,

    Tak, tak. To fakt.

    > poza tym jak odbieram potwierdzenie nadania
    > poleconego, to zawsze patrzę, czy data jest czytelna.

    Ja przede wszystkim patrzę, czy data jest "dzisiejsza" (dwa
    razy już mi się zdarzyło, że data była inna niż powinna być -
    raz była różnica jednego dnia, a raz zamiast 11 października
    był 10 listopada (albo odwrotnie) :-)

    > Na zwrotce z
    > poleconego, też masz 2x stępelek i raz datę, wpisaną ręcznie, lub z
    > datownika. Jednym słowem troszkę tego więcej, niż na jednym zwykłym liscie.

    No nie, jeszcze tego brakowało, żeby sądy wymagały, żeby im
    wysyłać listy ze ZPO. Poza tym - na ZPO szkoda kasy, skoro
    wniesienie reklamacji (nawet nieuzasadnionej) jest bezpłatne...

    Piotr