  • Data: 2005-11-21 00:53:16
    Temat: Re: Wymóg nadania poleconym ...
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:
    > Marcin Szawurski napisał(a):
    >
    > Ja pytam, jaką sąd ma przyjąć datę

    > Datę zawarcia umowy. Ustawa Prawo pocztowe nie definiuje pojęć "oddanie
    > czy złożenie przesyłki", a Poczta Polska (jako jedyny w tej chwili
    > operator usług pocztowych) realizuje jedynie te usługi pocztowe, które
    > są wymienione w ustawie.

    Sąd nie zna daty zawarcia umowy. Ktoś wrzuci list w Koziej Wólce do
    skrzynki i może on tydzien leżeć zanim zostanie podstemplowany. A
    cytaty, które przedstawiłem nic o dacie zawarcia umowy nie mówią i jako
    przeciwnik procesowy spokojnie podnosiłbym jako wadliwe takie
    domniemanie sądu.

    Definicji nie ma ale słowa *w placówce pocztowej* są chyba jednoznaczne.