  • Data: 2005-11-21 00:32:48
    Temat: Re: Wymóg nadania poleconym ...
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > Masz podstawowe trudności ze zrozumieniem słowa, w tym przypadku
    > pisanego. Oddanie, nie zlozenie pisma, to właśnie zawarcie usługi
    > pocztowej. Szczegóły w zacytowanej ustawie.

    Ale chyba pomyliłeś wątki. Nie dyskutujemy tutaj o tym, kiedy doszło do
    zawarcia usługi pocztowej, ja się z tobą jestem w stanie zgodzić, ze w
    momencie wrzucania listu do skrzynki. Ja pytam, jaką sąd ma przyjąć datę
    za datę wpłynięcia pisma do sądu - wrzucenie pisma do skrzynki nie jest
    "złożeniem" ani "oddaniem" jej w polskiej placówce pocztowej, mimo że
    jest jednym ze sposobów zawarcia umowy o świadczenie usługi pocztowej.