eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury › Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
  • Data: 2009-07-07 20:04:58
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lisciasty pisze:
    > On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >> Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
    >> zwrotu.
    >
    > Dzięki za szybką odpowiedź.
    > A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
    > towar na droższy i dopłacić?


    Obowiązku wymiany sprzętu też nie ma.

    Natomiast przyjrzałbym się sprawie z innej strony. Co to za sklep?
    Często sieci sklepów umożliwiają zwroty i wtedy - skoro strony się
    umówiły na możliwość zwrotu - zwrot taki powinien być możliwy.
    Posiadanie duplikatu oryginału (!) faktury nie powinno być tutaj przeszkodą.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1