eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury › Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
  • Data: 2009-07-07 20:08:36
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lisciasty w
    <news:485db4b9-923a-4296-9bfd-fc72ca34635d@b15g2000y
    qd.googlegroups.com>:

    > On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >>    Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
    >> zwrotu.

    > Dzięki za szybką odpowiedź.
    > A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
    > towar na droższy i dopłacić?

    Droższy i dopłacić nie oznacza większej marży dla sprzedającego.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1