eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury › Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
  • Data: 2009-07-08 10:50:11
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    to pisze:

    > W tym żadne, ale wyobrażasz sobie, żeby przepis istniał tylko dla kabin
    > prysznicowych?
    >

    Oczywiście, że nie.

    Nie widzę jednak nic złego w tym, że sklep dobrowolnie przyjmuje zwroty
    towaru który nie spełnia oczekiwań klienta. Nic złego w tym nie widzę,
    że taki towar, nienaruszony, wraca potem do obrotu.

    Inna sprawa to częste praktyki w supermarketach 'recyklingu'
    polegającego na pakowaniu na nowo towarów zwróconych przez klienta. Pół
    biedy, jeżeli nie były wcześniej używane ale kiedy w jednym z nich w
    nabytej obudowie do dysku znalazłem pełną korespondencję między sklepem
    a serwisem dotyczącym naprawy tejże obudowy ... :)

    --
    spp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.07.09 12:16 Lisciasty
  • 08.07.09 12:18 spp
  • 08.07.09 12:54 Herald
  • 08.07.09 12:55 spp
  • 08.07.09 12:57 Baloo
  • 08.07.09 13:50 WS
  • 10.07.09 00:43 to
  • 10.07.09 00:45 to
  • 10.07.09 00:38 to
  • 10.07.09 04:00 spp
  • 10.07.09 04:02 spp
  • 10.07.09 08:34 Baloo
  • 10.07.09 12:43 to
  • 10.07.09 12:45 to
  • 10.07.09 12:36 spp

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1