eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury › Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
  • Data: 2009-07-08 05:22:56
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: news-gazeta <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lisciasty pisze:
    > Witam!
    >
    > Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach
    > zaszła konieczność wymiany na inną (złe wymiary),
    > kabina nie rozpakowywana. Niestety posiali gdzieś
    > fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat kopii
    > faktury ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny
    > na inną. Czy da radę coś z w takim przypadku zrobić,
    > czy sklep może się wypiąć i olać klienta?
    >
    > Pzdr.
    > L.

    U nas w hurtowni bardzo czesto wymieniamy kabiny(i nie tylko) idac
    klientom na reke, gdyz klotnia z klientem sie nie oplaca na dalsza mete.
    Zrazic do siebie klienta mozna latwo a on jest chodzącą reklama, a może
    być antyreklamą. Zaden problem taki zwrot przyjac a jesli chce jeszcze
    inny towar, to jeszcze lepiej. Po co utrudniac innym zycie.
    Tak jak koledzy napisali - nie musza, ale mogą. Warto z nimi porozmawiac
    i uswiadomic co nie co...

    Pozdrawiam - Darek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.07.09 10:31 to
  • 08.07.09 10:50 spp
  • 08.07.09 12:16 Lisciasty
  • 08.07.09 12:18 spp
  • 08.07.09 12:54 Herald
  • 08.07.09 12:55 spp
  • 08.07.09 12:57 Baloo
  • 08.07.09 13:50 WS
  • 10.07.09 00:43 to
  • 10.07.09 00:45 to
  • 10.07.09 00:38 to
  • 10.07.09 04:00 spp
  • 10.07.09 04:02 spp
  • 10.07.09 08:34 Baloo
  • 10.07.09 12:43 to

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1