  • Data: 2003-12-18 22:36:09
    Temat: Re: Wymeldowanie a avizo o poleconym
    Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy że mogą wysłać list gończy?
    > Przecież człowiek spokojnie mieszka pod innym adresem i się nie ukrywa.

    Dokladnie. Ale jak oni na to patrza nie wiem. Znajomy zupelnie nie wiedzial,
    ze ropozczela sie sprawa w ktorej byl podejrzanym, nie ukrywal sie, w
    Urzedzie Miasta w momencie wymeldowania podal nowy adres na ktory bedzie sie
    meldowal...a i tak nic. Poniewaz wezwania nie byly odbierane, to puscili
    list gonczy...i pech chcial, ze akurat policjant, ktory spisywal go za
    wykroczenie drogowe, sprawdzil tez w bazie...no i mial...kajdanki i do
    aresztu...naprawde nic milego.
    Ale wszystko zalezy od policji. W momencie kiedy ja mialam wezwania i
    wracaly do nich, pofatygowali sie do Urzedu by sprawdzic moj nowy adres
    zameldowania, czyli jaki podalam w momencie wymeldowania sie z adresu
    stalego zamieszkania.
    Czyli jak komus sie chce tam ruszyc to i znajda czlowieka, ktory sie nie
    ukrywa a po prostu zmienil miejsce zamieszkania.

    Pozdrawiam
    Agnieszka