    From: "Zawiedziony" <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyłudzanie korzyści majątkowych
    Date: Mon, 9 Aug 2004 23:33:54 +0200

    A samo wyłudzanie polega na oszustwach, okłamywaniu i wzbudzaniu w ludzi
    litości. Wtedy oni się cięszą, że są potrzebni i "jedyni" więc pomagają. Mi
    jednak chodzi o fakt, że taka osoba potem odwraca się i z uśmiechem na
    ustach biegnie do następnego sprzedając mu tą samą historie, każdemu z
    osobna usługując własną osobą i towarzystwem oraz kłamstwem iż jest on
    jedyną osobą w jej życiu. Czyżbyśmy się w tych czasach doczekali wyższej
    formy kurtyzany? Przez analogię.. czy widział ktoś polski film "Zakochani"?
    tylko pomińmy jego konic a skupmy się na początku ;-)