  • Data: 2004-08-10 09:58:52
    Temat: Re: Wyłudzanie korzyści majątkowych
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Nie nie była mężatką! po drugie nie robię tego dla siebie bo z kimś takim
    już nie bardzo by można było sobie ułożyć życie.
    Chciałem tylko te osoby ze sobą skonfrontować dla ich własnego dobra, by
    ostrzec ich przed tego typu osobą.
    Czy to jest nieprzyzwoite? A czy przyzwoite jest oszukiwniem i graniem na
    ludzich słabościach w tak pefidny sposób kogokolwiek?
    Zastanawiało mnie to więc pytam, nie szukam stronniczych odpowiedzi, ale o
    aspekty prawne całej sytuacji.
    Śmieszy mnie, że ludzie, którzy zajmują stanowiska, które rozstrzygają o
    winie i karze innych ludzi mają taką moralność.
    I nie tylko ja tu jestem ofiarą tej osoby, ale cała grupa ludzi... która
    występuje przeciwko mnie nie dlatego, że widzi w jakiej są sytuacji, ale
    dlatego, że boi się o swoje życia prywatne, swoje pozycje i opinię
    "moralnych obywateli". Gdyby nie fakt, że to są ludzie z pozycją i kasą nie
    poruszał bym nawet tego tematu, bo osobiście osoba ta przez to co zrobiła
    spadła z mojego piedestału.

    Użytkownik "Przemek R."