  • Data: 2004-08-10 10:30:33
    Temat: Re: Wyłudzanie korzyści majątkowych
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    A teraz zadam wszystkim pytanie za 100 punktów!

    A jeśli by się okazało, że ufałeś takiej osobie, pal licho pieniądze i
    straty moralne ale ów pani w ramach lojalności grupowej
    przyniosła na prezent w postaci AIDS??

    Czy to zmienia postać rzeczy? Czy nagle z pod ziemi można by było znalesć
    jakieś akty prawne?