  • Data: 2002-01-18 10:35:38
    Temat: Re: Wykup mieszkania spółdzielczego?
    Od: Marcin Bajorski <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" wrote:

    > Tak może Pan wynając i nie musi Pan tego faktu zgłaszać do spółdzielni.

    Wynająć oczywiście można, ale są pewne warunki. W szczególności
    _wymagana_ jest zgoda spółdzielni (dotyczy wynajęcia całego lokalu
    mieszkalnego, por. art.9 pkt.7 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
    Dz.U. Nr 4 poz.27 z 2001r.).

    pozdrawiam
    --- Instytut Systemów Przestrzennych i Katastralnych S.A. ---
    --- http://www.ispik.pl ------ ICQ# 37336368 --- GG# 3760 ---