  • Data: 2011-11-05 19:02:15
    Temat: Re: Wykryte przeoczenie US. Czy to przejdzie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Nov 2011, to wrote:

    > begin KRZYZAK

    > Pośrednio tak, ale co to ma do rzeczy?

    No to skoro wszyscy złupiliśmy podatnika, to rzecz jasna powinniśmy
    mu oddać z odsetkami.
    Przypominam że co do tezy o odszkodowaniu "się nie zgadzam"
    co do ich należności w przedstawionym stanie faktycznym, bo
    po pierwsze byłoby to przestępstwo (i tu masz rację),
    po drugie raczej trudne do niewykrycia (te straty musi KTOŚ
    ZROBIĆ, albo jak kto woli, trzeba znaleźć osła który ZAROBI
    i OPODATKUJE na początek... nawet jeśliby US/IS/WSA tego
    nie wykrył, a raczej wykryje, prostymi sprzecznościami
    w zeznaniach).

    Mowa o odsetkach, wyłącznie, od ściągniętej nakazem kwoty.

    I dla porządku przypomnę, że w sprawie opłacalności mi wyszło
    że bijemy pianę, bo pozostaje sprawa VAT (w niej NIE było
    decyzji, a brak korekty może "wywołać kontrolę" i skutecznie
    uciąć zapędy kombinatora), ale pozostaje do ustalenia
    meritum :)

    pzdr, Gotfryd