    From: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykryte przeoczenie US. Czy to przejdzie?
    Date: Fri, 4 Nov 2011 08:37:33 +0000 (UTC)

    Elwira <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ale.... i tu zaczyna sie sprawa. Zastanawiamy się, czy nie przeczekać roku
    > wówczas niby przypadkiem "wykryć" ów szkolny błąd US i wtedy wystąpić do
    sądu

    Nie wiem czy nadal, ale napewno wiem, że taką taktykę stosowały US,
    czyli wykrycie było szybkie ale pracownicy mieli nakaz czekania
    do ostatniego roku, w którym wzywano nieszczęśnika aby dokonał
    zwrotu podatku wraz z karnymi odsetkami i dodatkowo nakładano kary
    za zaistniałą pomyłkę.

> [...]
    będzie
    > wynikać, że te pieniądze, które zapłaciliśmy jako karę potrzebne nam było
    na
    > inwestycje i przez to nasza firma nie zarobiła (utracone korzyści).
    > Oczywiście będą też zaświadczenia od lekarzy, że stres, depresja, problemy
    > sercem itp. Plus naturalnie szkody moralne.
    >
    > I pytanie. Czy to przejdzie? Myslimy o domaganiu się jakichś 3 milionów
    > odszkodowania. Z przyczyn oczywistych nie chcę ujawniać więcej szczegółów,
    > tylko pytam, czy w sądzie to ma szanse przejść i w świetle prawa jest

    Cyckać jak cyckać ale jak kuba... tak kuba...
    Oczywiście nie martwiłbym się dziurami budżetowymi,
    bo to już nie nasza blaszka. ONI będą mieli mniej dla siebie
    do podziału. Jak ONI będą brali dla siebie z pomocy na biednych
    to trzeba ICH poprostu wymienić na tych, dla których obywatele
    to partnerzy do wspólnych interesów a nie niewolnicy.
    Czyli po co głupole chodzą na wybory, w których wystawiają się
    sami złodzieje.

    Andrzej.