  • Data: 2007-10-12 14:44:04
    Temat: Re: Wykorzystanie materiałów bez zgody autora
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Steel pisze:

    > A kto to klasyfikuje?
    > Rozumiem ze jest komisja, albo cos innego, ktora kwalifikuje czy zdjecie
    > jest tworcze!
    > Mozesz mi dac na nich namiary? bo mam troche zdjec do zweryfikowania...

    Serio? Można pogadać, ale to dużo kosztuje - opłaca się tylko w naprawdę
    poważnych przypadkach. Dodam, że prawnik ZPAF też wymiękł - no i
    reprezentowany przez niego "artysta" w świetle opinii zrezygnował z
    próby dochodzenia swoich praw.
    Jeżeli chodzi o interpretację prawa autorskiego to nie ma lepszego
    magika niż profesor Barta.

    A wracając do meritum - jeżeli wykorzystała to jakaś firma to trezeba
    zabezpieczyć stronkę i wybrać się do prawnika który poprowadzi sprawę
    opierając się na bezumownym korzystaniu z utworu. Z tego potrafią być
    lepsze pieniądze niż z normalnej sprzedaży zdjęcia :-)

    A jak to ktoś prywatnie zrobił - to autor wątku jest pieniaczem i szkoda
    gadać...

    MAc