  • Data: 2007-10-12 15:44:49
    Temat: Re: Wykorzystanie materiałów bez zgody autora
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 15:27:41 +0200, Steel napisał(a):

    > A kto to klasyfikuje?
    > Rozumiem ze jest komisja, albo cos innego, ktora kwalifikuje czy zdjecie
    > jest tworcze!
    > Mozesz mi dac na nich namiary? bo mam troche zdjec do zweryfikowania...

    W sytuacjach wątpliwych jak zawsze sąd.

    > No to rozumiem ze wielu ludzi ma na swich stronach cos co chca pokazac jak
    > wyglada... rozumiem ze nie sa te zdjecia chronione prawem autorskim?
    > W takim razie 99% zdjec nie obejmuje prawo autorskie bo pokazuja cos w czym
    > nie ma nic tworczego!

    Owszem - sam mam dziesiątki takich zdjęć z wycieczek gdzie po prostu coś
    pstryknąłem żeby tylko pokazać znajomym jak wygląda. Typowo reprodukcyjna
    fotografia. Jakby ktoś powiedział "też tam byłem i zrobiłem takie zdjęcie"
    a potem pokazał ściągnięte z mojej strony, to nawet bym nie zauważył że to
    moje.

    > Wybacz, ale to najwieksza bzdura jaka slyszalem na temat prawa autorskiego w
    > ostatnim czasie.

    Wybaczam ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry