  • Data: 2021-11-08 07:51:52
    Temat: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Nov 2021 05:55:22 -0000 (UTC), Jureq wrote:

    > A ja miałem już nadzieję, że od czasów Norymbergi, dla wszystykich jest
    > ocziwiste, że wykonywanie czyich poleceń sprzecznych z prawem nie jest
    > usprawiedliwieniem naruszenia prawa. Jak widac myliłem się.

    Pytanie czy tu akurat jest sprzecznez prawem, jesli szef nalega, aby
    pracownik przyjechal do pracy wlasnym czy nawet sluzbowym samochodem,
    w dniu wolnym od pozostalych pracownikow, czyli w zasadzie pozostaje
    w izolacji.

    A wracajac do Norymbergi ... tam skazano wielu za zbrodnie przeciw
    pokojowi, i zbrodnie przeciw ludzkosci.
    Na jakiej podstawie ?

    Mordowanie Zydow i innych w obozach pewnie by sie dalo podciagnac pod
    prawo karne roznych krajow czy konwencje haskie, ale za to wywolanie
    wojny ... hm ..

    Wiec moze nauka z Norymbergii to "zwyciezcow nikt nie sądzi" :-(
    No i druga - a co bedzie, jak przegrasz :-)

    J.