  • Data: 2021-11-08 13:12:18
    Temat: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6188fdb5$0$552$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.11.2021 o 11:17, J.F. pisze:

    >To słabo dla pracownika - będzie musiał robić nadgodziny;) A tak na
    >poważnie to do izolatorium.

    Chodzi mi o utrate mozliwosci do odbywania kwarantanny.

    Dach sie zawalil, pozar w garazu, czy zwykly brak pradu/gazu/wody ...
    i co - trzeba zmienic lokum.

    P.S
    https://www.youtube.com/watch?v=VGJLKhsLx18
    How to spread hepatitis around the world without leaving your house

    >NIkt się nie zdenerwuje, chyba nie myślisz że to komendant pisze:P

    Jak biuro premiera sprawe tak zalatwi, to istotnie nikt, ale jak
    puszcza do zalatwienia dalej?

    A jak ja odpowiedz do gazety lub telewizji wysle ?

    >Zaraz, zaraz - a niby po co tych żydów tak szukali? :P No i sądzisz,
    >że

    W celu umieszczenia w getcie.

    >tym, co "początkwo prawdziwie" odpuszczano w czasie procesu? Jeśli
    >już to po prostu odpuszczano cały proces, bo sądy się nie wyrabiały.

    Jak wladze okupacyjne wydaly zarzadzenie, ze kazdy Zyd ma sie zglosic
    do getta, pod grozba kary smierci,
    to nie wiem czy jakiegos szeregowego zolnierza za to skazali.

    >Chyba się tak nie da - to organ konstytucyjny - nie bardzo widzę jak
    >go referendalnie rozwiązać. Obstawiam że najprościej i najskutaczenie
    >będzie metodą "pis" - wy przepraszacie i spierdalacie, a my wam nic
    >nie zrobimy. Jak będziecie grzeczni to nawet zostaniecie w stanie
    >spoczynku i kasa będzie się zgadzać.

    Mowisz, ze to metoda PiS ?

    Metoda PiS to bedzie, jak Sejm w nocy uchwali, prezydent w nocy
    podpisze,
    i na drugi dzien TK bedzie rozwiazany.
    A protesty ... poczekaja do rozpatrzenia przez nowy TK :-)
    Albo im sie wyroku nie opublikuje :-)

    J.