  • Data: 2008-09-27 16:55:11
    Temat: Re: Wykluczenie sędziego?
    Od: Ofka <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Sep 2008 17:38:03 +0200, Heming napisał(a):

    > Aby wylaczyc sedziego musza byc podstawy, a w tym przypadku imho ich nie ma.

    Co do podstawy prawnej, faktycznie ja też widzę jej brak, ale ze strony
    praktycznej?
    Przecież sędziowie też mają urlopy. Ktoś ich zastępuje? tak to sobie
    wyobrażam, choć nie wykluczam, że błądzę, więc może jakąś sprawę za
    koleżankę weźmie inny sędzia?

    Czy w biurze podawczym, czy jak to się tam nazywa, można poprosić o taką
    zamianę prowadzącego sprawę?

    Oczywiście, wiem, że paniom przyjmującym pozwy mogę powiedzieć wiele, ale
    czy ktoś może wie, czy to może być skuteczne?
    A może zupełnie niepotrzebnie zawracam Wam głowę? Jeśli tak - proszę o
    wybaczenie, ale ja czuję się w tym temacie jak dziecko we mgle :(

    Dziękuję i pozdrawiam

    --
    - ofka -