  • Data: 2008-09-28 20:34:15
    Temat: Re: Wykluczenie sędziego?
    Od: Ofka <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Sep 2008 19:13:52 +0000 (UTC), jb napisał(a):

    > Twoje żądanie wyłaczenia sędziego w takiej sytuacji, jak opisałaś, byłoby
    > całkowicie bezpodstawne.

    Nie żebym się czepiała semantyki, ale z mojej strony to miała być prośba,
    nie żądanie. Ot, taki drobiazg ;)

    > Każdy sedzia gdzieś mieszka i ma jakichś sąsiadów.

    No właśnie dlatego myślałam, że to byłoby możliwe. Już tłumaczę.
    Sędzina jest sąsiadką mojego biura, to inna gmina, niż miejsce mojego
    zamieszkania, w obrębie tego samego powiatu. Myślałam sobie, że tak to jest
    celowo zorganizowane by właśnie wykluczyć możliwość spotkania na sali
    sądowej sąsiadki z tej samej ulicy.

    Ale dam sobie z tym radę. To nie jest nie do przeżycia przecież.
    Dzięki raz jeszcze.

    --
    - ofka -