    From: area <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyjacy autoalarm - w dzien
    <dio5du$q7v$2@julia.coi.pw.edu.pl> <dio6lv$2t$1@inews.gazeta.pl>
    <NgN3f.14025$vi2.3433@trndny04> <dio7do$43p$1@inews.gazeta.pl>
    <NnN3f.17931$KR1.16568@trndny06> <diocli$1qr$1@inews.gazeta.pl>
    <rDO3f.1$Gt2.0@trndny01> <dioeaj$ab5$1@inews.gazeta.pl>
    <UaP3f.28$Gt2.16@trndny01> <diog2r$ise$1@inews.gazeta.pl>
    <2RP3f.10$%L.9@trndny09> <diohtt$si9$1@inews.gazeta.pl>
    <igQ3f.6$da1.4@trndny04> <diole4$g6g$1@inews.gazeta.pl>
    <aUQ3f.21$%L.0@trndny09> <diom0m$it5$1@inews.gazeta.pl>
    <m1R3f.62$Gt2.50@trndny01> <dione3$php$1@inews.gazeta.pl>
    <zAR3f.51$9N.18@trndny07> <dip3ep$nj6$1@inews.gazeta.pl>
    <BrU3f.204$Gt2.21@trndny01> <dip59n$2ea$1@inews.gazeta.pl>
    <AWU3f.13$f02.9@trndny02> <diqif3$fnl$1@inews.gazeta.pl>
    <Hm74f.299$f02.69@trndny02> <dir0v4$7h4$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sat, 15 Oct 2005 13:57:53 GMT

    Przemek R... wrote:

    > w takim razie na jakiej podstawie twierdzisz ze ma inne znaczenie niz w
    > jezyku polskim?

    nie klam. Nikt tak nie mowi. Roznica polega na tym ze definicja
    literacka jest pisana przez jakichs gryzipiorkow z uczelni, i nie jest
    zobowiazujaca prawnie.

    > i co po 3 minutach?

    alarm sam wylacza sie, i sasiedzi maja spokoj.

    > gdzie to wyczytales? Nie mowimy o czynnosci powtarzajacej sie, alarm sie
    > wlacza co chwile jezlei sie ma do czynienia
    > z debilem ktory podlacza czujke od lampy do syreny. Wowczas podpada to pod
    > kw.
    > Mowimy o sytuacjach sporadycznych.

    Wystarczy ze zdarza sie po raz kolejny.

    > masz naprawde porypany umysl. Jezlei alarm wyje dlugo, wkoncu ktos sie
    > wkurza i dzwoni na policje,

    mnie nie interesuje co dzieje sie PO szkodzie. Mnie interesuje co dzieje
    sie PRZED szkoda. Skutki dlugiego alarmu da sie latwo przewidziec i
    zapobiec.

    > ta przyjezdza
    > i bada dokladnie czy nie bylo wlamania. Przy 3 minutach nikt, absolutnie
    > nikt, nie zadzwoni, zyjemy w polsce.

    To znaczy, ze alarm jest w ogole niepotrzebny.

    > ja pie**ole ... wymiekam

    > napsialem juz debilu, inny sasiad w tym czasie ma uprawneinie do wylaczenia,
    > sprawdzenia i wlaczenia, ale
    > z przyczyn od niego niezaleznych musi takze wyjechac, co nie jest do
    > przewidzenia przy montowaniu alarmu,

    Nie? Tak mowisz?

    > a taki alarm ktory wyje
    > tylko 3 minuty to gowno nie alarm.

    Pewno, alarm wyjacy 3 dni, to dopiero alarm :-P

    > Ponadto zaznaczam, alarm ktory sie samoczynnie wylacza po minucie czy kilku
    > minutach wlacza sie ponownie.

    Wiec go sie usuwa calkowicie. Alarm ma alarmowac, a nie halasowac bez
    powodu.