eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWygaśnięcie umowy - jaki termin? › Re: Wygaśnięcie umowy - jaki termin?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 24 May 2012 18:04:11 +0200
    From: marsel <marcin@pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygaśnięcie umowy - jaki termin?
    References: <4fbcdd7a$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <jple1m$b0n$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jple1m$b0n$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 46
    Message-ID: <4fbe5bfb$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
    X-Trace: 1337875451 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1228 83.3.172.186:1486
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704093
    [ ukryj nagłówki ]

    > A z jaką datą nastąpiła sprzedaż lokalu i podpisanie w związku z tą
    > sprzedażą aktu notarialnego,
    Akt podpisany pierwszego marca. Poza datą opuszczenia przeze mnie
    mieszkania, tj. 15-tym marca, innych dat tam nie ma.

    > Tylko kolejne pytanie, czy w ogóle wysłałeś
    > im choćby kopię aktu notarialnego czy inną informacje, że mieszkanie
    > zbyłeś i straciłeś do niego prawo?
    Wcześniej przez ich infolinię złożyłem zlecenie przeniesienia numeru,
    podałem przyczyny i nowy adres do instalacji, a tpsa odpowiedziała mi
    już pisemnie, że się nie da i mogę tylko czekać i płacić.
    Powołując się na to ich pismo odpisałem, że skoro nie mogą przepiąć mnie
    w nowe miejsce, a ja straciłem tytuł prawny do lokalu, to umowa wygasła,
    pismo poszło listem poleconym lecz bez potwierdzenia odbioru.

    > Dla mnie to jakieś kuriozum. Mieszkanie sprzedane w marcu, za pasem
    > czerwiec, a Ty nadal bulisz za nieużywany numer. Podejrzewam po prostu
    > zaniedbania w przesyłaniu dokumentacji, tylko pytanie po której stronie.
    Nic póki co nie cie bulę, czekan na ich odpowiedź i/lub rozliczenie,
    które miało przyjść do mnie po wysłaniu pisma o wygaśnięciu umowy. Taki
    sposób załatwienia sprawy zalecił konsultant z infolinii.

    > Swoją drogą zadzwoń na ten numer (swój) i sprawdź czy jeszcze jest
    > aktywny.
    Numer działa, bo w między czasie przeniosłem go do VoIP, ale obsługuje
    go już inny operator i temu płacę.

    >> Czy oni mają tam taki burdel, że jeden dział nie komunikuje się z
    >> drugim, czy może faktycznie umowa nie wygasła a ja nadal jestem ich
    >> abonentem?
    >
    > Czy my jesteśmy wróżkami? :)
    > Zadzwoń do nich, a dodatkowo napisz, bo tylko u źródeł dowiesz się prawdy.
    Z pięć czy sześć razy dzwoniłem do nich w tej sprawie, ale tam nic
    konstruktywnego nie idzie się dowiedzieć.

    >> Jakby to wyglądało gdybym im nie napisał, że straciłem tytuł prawny do
    >> lokalu i nadal przysyłali faktury i pisma ponaglająco-straszące na
    >> stary adres?
    >
    > A czy oni mają szklaną kulę, by wiedzieć takie rzeczy?
    > No błagam, co to w ogóle za pytanie?
    Nic nie błagam, zacytowany przeze mnie punkt regulaminu to tylko wycinek
    jednego z paragrafów, jest tam też mowa o tym, że umowa wygasa z chwilą
    śmierci abonenta.
    Jak taki abonent ma po swoje śmierci powiadomić ich, że umowa wygasła?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1