  • Data: 2012-05-24 18:04:11
    Temat: Re: Wygaśnięcie umowy - jaki termin?
    Od: marsel <marcin@pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A z jaką datą nastąpiła sprzedaż lokalu i podpisanie w związku z tą
    > sprzedażą aktu notarialnego,
    Akt podpisany pierwszego marca. Poza datą opuszczenia przeze mnie
    mieszkania, tj. 15-tym marca, innych dat tam nie ma.

    > Tylko kolejne pytanie, czy w ogóle wysłałeś
    > im choćby kopię aktu notarialnego czy inną informacje, że mieszkanie
    > zbyłeś i straciłeś do niego prawo?
    Wcześniej przez ich infolinię złożyłem zlecenie przeniesienia numeru,
    podałem przyczyny i nowy adres do instalacji, a tpsa odpowiedziała mi
    już pisemnie, że się nie da i mogę tylko czekać i płacić.
    Powołując się na to ich pismo odpisałem, że skoro nie mogą przepiąć mnie
    w nowe miejsce, a ja straciłem tytuł prawny do lokalu, to umowa wygasła,
    pismo poszło listem poleconym lecz bez potwierdzenia odbioru.

    > Dla mnie to jakieś kuriozum. Mieszkanie sprzedane w marcu, za pasem
    > czerwiec, a Ty nadal bulisz za nieużywany numer. Podejrzewam po prostu
    > zaniedbania w przesyłaniu dokumentacji, tylko pytanie po której stronie.
    Nic póki co nie cie bulę, czekan na ich odpowiedź i/lub rozliczenie,
    które miało przyjść do mnie po wysłaniu pisma o wygaśnięciu umowy. Taki
    sposób załatwienia sprawy zalecił konsultant z infolinii.

    > Swoją drogą zadzwoń na ten numer (swój) i sprawdź czy jeszcze jest
    > aktywny.
    Numer działa, bo w między czasie przeniosłem go do VoIP, ale obsługuje
    go już inny operator i temu płacę.

    > Czy my jesteśmy wróżkami? :)
    > Zadzwoń do nich, a dodatkowo napisz, bo tylko u źródeł dowiesz się prawdy.
    Z pięć czy sześć razy dzwoniłem do nich w tej sprawie, ale tam nic
    konstruktywnego nie idzie się dowiedzieć.

    > A czy oni mają szklaną kulę, by wiedzieć takie rzeczy?
    > No błagam, co to w ogóle za pytanie?
    Nic nie błagam, zacytowany przeze mnie punkt regulaminu to tylko wycinek
    jednego z paragrafów, jest tam też mowa o tym, że umowa wygasa z chwilą
    śmierci abonenta.
    Jak taki abonent ma po swoje śmierci powiadomić ich, że umowa wygasła?