    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Date: Wed, 24 Nov 2010 09:22:58 +0000 (UTC)

    Przemek wrote:

    > wiadomości news:icbmpv$qp3$1@news.onet.pl...

    > chociażby

    > Kiedys Korwin mowil ze w jakichs wyborach ludzie glosowali na niego
    > lub na UPR i goscie zrobili zdjecie swych kart komrka- przychodza
    > rano zobaczyc liste wynikow i sie okazalo ze nikt nie glosowal na UPR
    > lub niego (nie pamietam dokladnie o ktore wybory chodzilo).

    Nie wiem jak tam z korwinem było, ale w czasie studiów sam zagłosowałem
    na jednego kandydata i ze zdziwieniem się po wyborach dowiedziałem że w
    tym okręgu NIKT na niego nie zagłosował.

    Przy czym był to okręg mocno studencki (osiedle Przyjaźń na Jelonkach),
    a ten kandydat miał duże poparcie studentów...

    --
    Pozdro
    Massai