    From: "D@n!el" <s...@p...onet.pl_NOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspolnota mieszkaniowa - TERMOSTATY
    Date: Sat, 25 Nov 2006 00:47:29 -0000

    > Albo Ja, albo Autor wiadomości czegoś tu nie rozumie. Wspólnotę stanowią
    > właściciele, a nie jest ona jakimś tworem od którego można czegoś żądać.
    > Masz dwa wyjścia:
    > -Zainstalować podzielniki na własny koszt.

    oczywiscie mowa o TERMOSTATACH

    > -Podnieść sprawę na najbliższym walnym zgromadzeniu, przekonać do pomysłu
    > innych właścicieli i w tym momencie "wspólnota" zainstaluje termostaty
    > wszystkim i wliczy koszty w miesięczne opłaty. Czyli w wyniku i tak
    > zrobisz to
    > na własny koszt.

    Zdaje sobie sprawe ze to i tak bedzie na moj wlasny koszt, jednak jak
    pisalem wczesniej chcialbym aby wszyscy mieszkancy mieli termostaty. Mysle,
    ze ostatecznie my wszyscy jako wspolnota zaoszczedzimy na tym, gdyz my czyli
    wspolnota bedziemy mniej placic za ogrzewanie.

    Wracajac do mojego pytania; pytalem o zapis w prawie budowlanym, gdyz "ktos,
    gdzies, kiedys" powiedzial mi, ze wlasnie prawo budowlane wymagalo aby w
    budynkach byly instalowane termostaty przy grzejnikach. Dlatego pytam!!!

    Pozdrawiam Daniel