  • Data: 2007-12-18 16:55:54
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
    > Użytkownik "Adam Mickiewicz" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fk8sqh$hjo$2@news.onet.pl...

    > Zdarzylo mi sie poznac ludzi, w ktorych ustach bylaby to po prostu uprzejma
    > prosba do mechanika w warsztacie or sth. :)

    I tak sie sklada, ze mechanik rozpierdala szyby...

    ...klient go podaje do sadu...

    ...a ze mechanik nie w ciemie bity przedstawia jako dowod nagranie z
    monitoringu audio/video, gdzie slychac wyraznie "Prosz emi rozpierdolic
    szyby w moim samochodzie".

    Kto dopuscil sie wykroczenia i dlaczego? :)

    > Co do reszty - napisalam cos o
    > IQ potrzebnym do rozrozniania rzeczywistego wyrazenia woli od sarkazmu. I
    > jak pisalam nie jest on rozpaczliwie wysoki i sadze ze dla wiekszosci tu
    > wypowiadajacych sie bylby osiagalny, w najgorszym wypadku po usilnych
    > staraniach:-)

    IQ potrzebne do rozrozniania sarkazmu od prawdy nie jest obowiazkowe w
    dzisiejszym swiecie. Zartujacy nie moze zakladac, ze kazdy potraktuje
    jego zart czy sarkazm tak jak jemu sie wydaje, ze potraktuje.

    To nadinterpretacja.

    > Trzeba sobie zdawac sprawe z konsekwencji swoich czynow - dla
    > niesprzatajacej po swoim psie kobiety taka konsekwencja z ktora ona sie
    > liczy jest mandat SM a nie napad blokerskiego Dzona Lajno.

    Tylko ze... Nie bylo zadnego napadu.

    > Poza wszystkim
    > nie wierze ze jakikolwiek sad gdyby doszlo do rzeczywistej rozprawy
    > oddalilby zarzuty wzgledem w/w Gownianego Szeryfa w oparciu o gowniarskie
    > tlumaczene "bo ja spelnilem jej zyczenie"

    A w co wierzysz (ze sad skazalby go za napasc, bo... no wlasnie, bo co?)

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)