  • Data: 2011-02-16 07:39:39
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:2679.000007d9.4d5acafb@newsgate.onet.pl...
    > Kondi, jak mogą mi iść na rękę, jak ja nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
    > Mam
    > już internet gdzieindziej od 4 miesięcy a tam mimo składanych reklamacji
    > internet był zerowy. Nie mogłem tego tolerować. Nie idą mi na rękę, bo jak
    > zapłacę do końca lutego to mi cofną wypowiedzenie i umowa będzie dalej
    > obowiązywała. Jak nie zapłacę to ich wypowiedzenie się nie cofnie czyli
    > nie będę
    > związany umową ale będę musiał zapłacić opłatę specjalną.

    A nauczyli Cie odpowiadania na posty?
    Odpowiada sie POD cytatem, a nie nad.

    Inna sprawa - jak macie kijowego dostawce internetu to go zmiencie. W
    umowie powinno byc okreslone :
    przepustowosc lacza
    minimalny transfer (gwarantowany)
    chyba ze masz internet bez gwarantowanego transferu (takowe tez bywaja).
    Wtedy dupa.