  • Data: 2011-02-18 17:58:50
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: w...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > nie do końca rozumiem - czy to internet mobilny ? bo jeśli tak to myślę,

    > że nie masz racji - przecież taki internet nie ma szans, żeby działał

    > WSZĘDZIE - nikt tego nie gwarantuje, a operator pokazuje mapkę zasięgu

    > swojej sieci... Ponadto play daje przecież okres próbny z tego co

    > pamiętam 7 dni - nie proponowali Ci nic takiego?

    > Miałem podobną sytuację, ale z internetem stacjonarnym ADSL Orange

    > Freedom - podpisałem umowę na 6mbit - Orange niestety nie mógł mi

    > podłączyć takiej prędkości i pomimo podpisanej wcześniej umowy,

> [...]

    Ale zrozumcie jedną rzecz, to że jest to internet mobilny nie znaczy że z nim
    biegam po mieście. Działał cały czas a jak zaczęła się promocja to przestał
    działać a ja się nie ruszałem nim z domu. Był cały czas w tym samym miejscu
    modem. Po prostu w mojej ocenie po podpisaniu aneksu uznali że mogą sobie
    obniżyć przepustowość łącza i nikt się nie odważy zerwać umowy