  • Data: 2011-02-16 10:50:35
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijfv66$mhp$1@news.onet.pl...

    > Czyli dla Ciebie każdy komórkowy net jest do dupy, co raczej źle świadczy
    > (o wybranych kryteriach oceny).

    wiekszosc komorkowych netow jest do de niestety.
    Umowy sa tak skonstruowane ze pozal sie boze.
    Na dodatek maja limit danych (juz na szczescie nie wszystkie) i bez
    gwarancji przepustowosci sieci (transferu czy jakkolwiek inaczej to
    nazwiesz).
    ja w "stacjonarnym" kompie mialem lacze 256 KILO (!!!) bez gwarancji,
    zmienilem (na szczescie w ramach promocji, za darmo) na lacze 512 kilo (z
    gwarancja 256), pozniej (caly czas za darmo korzystajac z promocji,
    podpisujac lojalke na rok) 1 mega (z gwarancja 512 kilo), pozniej 3 mega
    (gwarancja 1 mega), pozniej 6 mega (z gwarancja 3 mega). Aktualnie
    podpisujac lojalke niestety na 3 lata mam 15-to megowe lacze (gwarancja 9
    mega) asynchroniczne oczywiscie. Place... 53 zeta miesiecznie. W nocy
    "puszczaja" interka na 30 mega...