  • Data: 2018-02-22 23:54:41
    Temat: Re: Własność ziemi w w Polsce- dwuwymiarowa czy trójwymiarowa
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-22 o 03:39, RadoslawF pisze:

    > Dron nie koc i nie będzie sobą zatykał.
    > Ale generowanym ciągiem powietrza na chwilę może zakłócić pracę komina.

    > To uważasz że polatają nad granicą działki a potem szklana kula
    > im powie czy zmierzyli dym sąsiada z lewej czy z prawej strony
    > granicy?
    Moze niech jakiś dron przepcha wentylację od dachu w bloku, w ktorym
    mieszlam, bo juz od jakis 2 lat nie dziala mi wentylacja w kuchni i
    smrody lecą z całego pionu do mieszkania. Miałam kuz zaklejona, po 20ch
    m-cach odkleiłam, bo myślalam, że jakiś kominiarz weźmie sie za uczciwą
    robotę, bo mu za to płaca, ale kominiarz, wielkie monstrum panisko tylko
    po mieszkaniach sobie łazi i pisze w swoim zeszycie, że wentylacja działa.
    Jeszcze ktos za zatruwanie ludzi solidnie za to BEKNIE!

    --
    animka