  • Data: 2011-01-19 14:21:35
    Temat: Re: Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy...
    Od: "Papso Smurfo" <towży...@g...ał> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jacek_P" napisał:

    > Taak? A ja widzę nieco inne rozwiązanie: zajęcie ruchomości na poczet
    > zastawu.

    samozwańcze zajęcie bez wyroku sądu? ciekaweO)

    to ja mówię tak:
    włamanie, kradzież, napaść i gwałt, pszebijesz?:O)

    ja to bym jeszcze takiemu chamskiemu najemcy obił ryja tak zeby go włąsna
    matka nie poznała i wytłumaczył to obroną konieczną, bo musiałem się bronić
    pszed miru domowego, bronić się pszed napaścią i próbą gwałtu, ciekawe ile
    by za to dostał?:O)