  • Data: 2013-09-04 18:10:49
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2013 16:21, z pisze:

    > ciach
    >
    > Szanowny Andrzeju!
    > Przeczytałem cały wątek żeby się czegoś dowiedzieć, nauczyć, uchronić w
    > przyszłości.
    > Niestety ogrom Twoich postów bardzo przesłonił kilka merytorycznych.

    A moje są niemerytoryczne? (pomijając np. chamskie ataki-pomówienia
    kłamcy "dzwońca")

    > Na przyszłość proszę: Bądź bardziej pomocny i miły dla ludzi. To nie
    > boli a i zwraca się z nawiązką. :-)

    Wiesz, ty masz może podejście edukacyjne dobre dla delikatnych
    przedszkolaczków - przytulić, pocieszyć, przytaknąć.

    Ja preferuję, ponieważ wg mnie jest na dłuższą metę skuteczniejsze,
    podejście bliższe najlepszym (najskuteczniejszym) nauczycielom z jakimi
    miałem do czynienia. Mianowicie bez przytulania tylko z brutalną
    szczerością i wytknięciem błędów.

    Zauważ, że przez "przytulanie" wytworzyła się mentalność "Zrobiłem
    głupotę, poniosłem przez to stratę, niech teraz ktoś to naprawi! Niech
    ktoś za mnie myśli i mną się opiekuje!"

    Moje podejście jest o tyle lepsze, że choć czasem ktoś wrażliwy może
    poczuć się z początku dotknięty, to jeśli jest dość inteligentny to
    lepiej zapamięta naukę i nabierze właściwych odruchów ("nikt za mnie o
    mnie nie zadba").

    Niestety świat jest taki, że trzeba być nieco paranoicznym. A jak się na
    jakiejś technologii słabo zna - trzeba czasem skorzystać z pomocy
    fachowca i się tego nie wstydzić.