  • Data: 2005-10-02 02:24:34
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: samanta <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

> [...]
    0DD698

    > skad wiesz jaki to byl hotel i jakie mial
    > zabezpieczenia??????????????????????????????????????
    ???????????????????????????????????

    Moze to cos technikowi hotelarstwa podpowie?
    http://www.golebiewski.pl/pokoj3m.php
    Skobla za 20 zlotych nie ma. Przypomnijmy, w hotelu 667 pokoi. Rzadko na
    swiecie zdazaja sie takie molochy.
    Stac bylo na hotel-moloch, a nie stac bylo na 20 zlotych na skobel. Przy
    hurtowym zamowieniu, to pewnie pol ceny.

    Mozna jeszcze podepnac oszustwo, bo Golebiewski oferuje (Wisla):

    http://www.golebiewski.pl/hotel.php?hot=wis&lg=pl&tr
    esc=pok

    "Na naszych gos'ci czeka 560 pokoi jedno- i dwuosobowych o *najwyz.szym
    standardzie* ..."

    Pokoj bez skobla najwyzszym standardem?

    > nie wklejaj mi linkow do blokady odpowiedz na konretne pytanie.i do tego
    > podaj podstawe prawna

    Znasz prawna definicje niedlabstwa? Kiedy strona zaczyna miec
    *obowiazek* zapewnienia minimum bezpieczenstwa gosciowi?

    > ktora z racji braku takiegiej blokady/lancucha
    > pomimo iz dzrwi posiadaly zamek narzuca na hotel obowiazek zwrocenia za
    > nocleg.
    > P.

    Hotel Golebiewski w Mikolajkach zawarl umowe z gosciem o nocleg i
    obowiazkiem strony bylo zapewnienie *minimum bezpieczenstwa* stronie. To
    minimum bezpieczenstwa mozna bylo zapewnic wydajac juz przy budowie
    dodatkowych 10-20 zlotych na skobel. Stac bylo na hotel-moloch, a nie
    satc bylo na pare zlotych na skobel.

    Skoro do *bezpiecznej* nocy goscia nie doszlo, to strona naruszyla
    warunki umowy. Koniec sprawy.

    Chyba ze chcesz argumentowac, ze gosc godzil sie z gory na nocleg z
    dreszczykiem. :-P

    PS

    Czy ktos zapytal kiedys gdzie Golebiewski odprowadza scieki perfumowane
    toksycznymi chemikaliami Ecolab? Jakos nie widac na fotografiach
    pompowni w gore od jezior. Pewnie Golebiewski nie wie tez kogo truje?
    A chlorowana wode z basenow to pewnie wywozi w butelkach w kieszeni
    zamiast spuszczac do jezior?