  • Data: 2008-10-03 16:57:52
    Temat: Re: Włamanie do komputera
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale konto nie zostało zlikwidowane/zablokowane. Więc nadal ma.

    Co rozumiesz przez "ma". To ze konto fizycznie istnieje i jest aktywne
    nie oznbacza, ze byle koles z ulicy ma prawo tam grzebac, nawet jak
    kiedys takie prawo mial.

    Ty nie rozumiesz, prawda?

    Tu nie chodzi o to kto jakie haslo mial i czy ma dalej.

    Tylko o to, czy majac haslo jest dalej upowazniony.

    W tym wypadku - nie jest upowazniony. Nie ma pozwolenia. Wchodzi
    wykorzystujac sytuacje.

    > Ich też niespecjalnie. I nie spodziewaj się zatrzymania z powodu takiej
    > dupereli, zwłaszcza że to ścigane wyłącznie na wniosek, a nie z urzędu.

    Zglosic wlamanie i zniszczenie danych firmowych oraz modyfikacje danych
    terleinformatycznych. Zglosic szpiegostwo przemyslowe.

    I juz pana eks admina zamkna i zaaresztuja wszystkie jego komputery.