  • Data: 2022-12-07 14:57:12
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl pisze:

    > Jeżeli pracownik czuje się sprowokowany (lub mobbowany przez pracodawcę czy
    > cokolwiek innego), to idzie do sądu pracy.
    >
    > Zdaje się, że nie wyraził sprzeciwu wobec jakiejś tam "akcji" i nie zaskarżył
    > firmy, tylko uderzył w tony homofobiczne. Więc musi zmienić pracodawcę i tyle.

    *Dla ciebie* IKEA to aż takie skurwysyny że pracownik musi *zacząć* od
    sądu pracy? Ja jestem jakoś przekonany że z *normalnym* pracodawcą
    *zaczyna* się bez sądu pracy i bez zostania wkurwionym aż do takiego
    poziomu jak w tym przypadku.

    Dla mnie sprawa sprowadza się do tego jakie "politycznie kontrowersyjne"
    poglądy pracodawca ma prawo narzucać pracownikom a ci mają milczeć.
    Geje w Poznaniu (?) wywalczyli prawo do manifestacji nie blokowanych
    przez samorząd narodowcom w Warszawie (Marsze Niepodległości). Jak
    myślisz że "prawo narzucania przez pracodawcę" zostanie wykorzystane
    tylko do promocji "słusznego LGBT" to dla mnie jesteś prawnym idiotą z
    podwójną moralnością Kalego.

    <ironia> Twoim marzeniem jest gazetka "Orlenu" z tekstami o obowiązkach
    pracownika w związku z Dniem (Heteroseksualnej) Rodzimy Wielodzietnej i
    Zakładową Pielgrzymką na Jasną Górę? </ironia>
    Proście a będzie wam dane. Te "IKEA precedensy" ni złamanego wuja nie
    będą działać tylko w jedną stronę *jakie by nie były* IMHO. "Precedens"
    zwolnienia za zacytowanie *Starego* Testamentu już IKEA stworzyła.

    --
    A. Filip