  • Data: 2022-12-07 14:53:45
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-07 o 13:08, _Master_ pisze:

    > Bo jest tu wielu krzykaczy którzy na trudne/kłopotliwe pytania nie
    > potrafią odpowiedzieć. Potrafią mnie zwyzywać.
    >
    > Ja się mam wstydzić?

    To Twoje zdanie.
    Ja np uważam inaczej.
    Mam wrażenie, że zabierasz
    w wielu sprawach głos w sposób mało czytelny:
    dajesz czytelnikom grupy wyrzut treści czy strumień emocji
    bez jakiegoś logicznego ładu zamiast zwykłych zdań. I dlatego większość
    tu zaglądających zwraca się do Ciebie bezpośrednio, bo nie mogą się odnieść
    do treści czy tematów, które poruszasz.