    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wlaczanie sie do ruchu - omijajacy rowerzysta
    Date: Wed, 16 Sep 2009 17:32:39 +0200
    <h8io8a$ml9$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h8jj0m$qur$1@inews.gazeta.pl>
    <h8l1o0$osn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h8lg78$d9t$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h8nndt$jv0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h8oig2$169$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h8q67q$4f6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h8qqej$4id$2@nemesis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h8qqej$4id$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > nic nie masz, skoro sie tak wyrwałeś ze coś wiesz lepiej ode mnie to
    > słucham, a jak nic do gadania nie masz to nie otwieraj dupy!:O)

    Przypomniałem oczywisty problem. Skoro go nie chcesz zobaczyć to polecam
    lekturę.

    > wybacz, ale ja już daaawno byłem na kursie PJ i wiem jak się zachować
    > podczas wjeżdzania na drogę, czy włączając się do ruchu, mam oczy i z nich
    > korzystam a nie pitolę że czegoś nie widziałem bo pole marwee było, albo
    > lusterko oszronione, czy obite!!!!
    > właśnie ten kto wygaduje takie brednie powinien się wybrać na PJ bo
    > stanowi zagrożenie dla ruchu!!!!!

    Wiesz jak się zachować, ale już nie wiesz dlaczego. I dlatego na kursach
    uczy się, ze samo patrzenie w lusterko, na dodatek na odwal się to za mało.
    W Niemczech to jest standard. Tam zanim zmienisz pas to musisz być pewien na
    kilka sposobów! Jeśli masz wątpliwości co do problemu to polecam np.
    "Praktyczną naukę jazdy" wyd. Image. Tam zobaczysz martwe pole zwane błędnie
    martwym punktem, skoro nie potrafisz sobie tego wyobrazić. A wystarczy wziąć
    do ręki zwykłe kieszonkowe lusterko. I zastanów się dlaczego producenci
    produkują a sklepy sprzedają doklejane do standardowych lusterka kątowe i
    jeszcze sferyczne. Też pewnie o tym nie słyszałeś.

    neelix