  • Data: 2009-09-21 03:52:02
    Temat: Re: Wlaczanie sie do ruchu - omijajacy rowerzysta
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    neelix pisze:

    > A ja nie ufam bocznym. Nie są sferyczne. Nie ma to jak bezpośrednie
    > spojrzenie przez szybę. Nikt cały czas nie obserwuje przestrzeni z tyłu
    > by mieć pewny ogląd.

    Jesteś lekkoatletą i osiągasz nadnormatywne prędkości ruchu ciała? :)
    Ile Ci zajmuje spojrzenie przez boczną szybę? Ile w tym czasie
    przejedziesz przy "nienormalnych nieprzepisowych prędkościach"?

    Jak mam się spojrzeć przez lewą tylną szybę w szybkim ruchu miejskim to
    czuję się nieswojo kręcić się w aucie bo przez ten czas może ktoś przede
    mną hamować, zmieniać pas etc.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \