  • Data: 2009-03-10 23:24:44
    Temat: Re: Wkroczenie straży miejskiej na posesje
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Chciałbym niśmiało zwrócić uwagę, że to niestety my wybieramy Ich.

    Wymówka.

    > Nie wykluczone. Co więcej zaczną to czynić z naszego mandatu i to wydaje
    > mi się gorsze.

    Ano.

    > A poważnie. W oglądaniu mojej kotłowni nie widzę niczego niestosownego,
    > skoro tylko będą je oglądać u wszystkich i przykładnie karać wszystkich
    > spalających szkodliwe odpady z tworzywa sztucznego - bez wykluczania
    > przyjaciół króliczka. Mnie też wkurza gryzący dym z komina sąsiada.

    Wiesz, mnie też wkurza gryzący dym, ale tez wkurza mnie zawracanie głowy
    wskutek jakiejś "akcji". Jeśli skądś leci gryzący dym, to ktoś powinien
    to zgłosić, zanalizować i wydać stosowne nakazy dla konkretnego przypadku.

    Przez analogię: wkurzają mnie pijani kibole szlajacy się nocami po
    osiedlach, ale nie będę z tego powodu aprobował patologii typu godzina
    policyjna.

    [ciach]

    > do rządzenia. Przykre, że w bez mała czterdziestomilionowym kraju ciężko
    > znaleźć tych kilku, no ale to chyba też już tradycja. A skoro czegoś
    > zmienić nie można,to pozostaje polubić.

    No, biernie akceptując na pewno nie można zmienić ;)

    > I zrobiło się bardzo filozoficznie.

    Wiesz, prawo to żywy twór i ciągle się zmienia - filozofia może pomóc w
    zmianie na lepsze ;)