  • Data: 2009-03-11 11:04:34
    Temat: Re: Wkroczenie straży miejskiej na posesje
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ja raportuję że bez wchodzenia na posesję należy pobrać odpowiednią próbkę
    > powietrza na granicy działki (lub z dowolnego dalszego miejsca gdzie dym
    > dolatuje, ale wtedy z udokumentowaniem za pomocą zdjęć lub filmu że badamy
    > dym z konkretnego komina), i jak nie ma tam szkodliwych
    > substancji to niech nikogo nie obchodzi czym palę.

    Naprawdę uważasz bafanie dymu za rozwiązanie prostsze od obejrzenia pieca?
    Ja wiem, że każdemu baranowi który zatruwa okolicę będzie się podobało, iż
    faktycznie będzie bezkarny, ale zdecydowanie większej ilości ludzi się to
    podobać nie będzie.
    Jednostka ma swoje prawa, ale pozwolenia na trucie innych w tych prawach nie
    ma.