  • Data: 2009-03-11 10:27:55
    Temat: Re: Wkroczenie straży miejskiej na posesje
    Od: cyklista <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No to zaraportuj, jak chcesz sprawdzić inaczej, czy osoba która zasyfia
    > okolicę z komina, pali plastik czy nie?
    > Policję do tego wzywać, czy z nakazem sądowym może?
    > W takich sprawach chodzi o szybkość reakcji.

    Ja raportuję że bez wchodzenia na posesję należy pobrać odpowiednią
    próbkę powietrza na granicy działki (lub z dowolnego dalszego miejsca
    gdzie dym dolatuje, ale wtedy z udokumentowaniem za pomocą zdjęć lub
    filmu że badamy dym z konkretnego komina), i jak nie ma tam szkodliwych
    substancji to niech nikogo nie obchodzi czym palę.