    Subject: Re: Wjeżdzanie w pieszych [Kviat "wyjaśnia" co jest słuszne a co nie :-)]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fe066d1$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5fe0bd45$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0bf55$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c4f4$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c825$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe11519$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1cbac$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1ea41$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe32c41$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe34c74$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe3542a$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    From: Kviat
    Date: Wed, 23 Dec 2020 16:38:28 +0100

    W dniu 23.12.2020 o 15:42, A. Filip pisze:

    > Ale czy protest _legalnych_ właścicieli niewolników przeciw zniesieniu
    > niewolnictwa _bez odszkodowania_ jest całkowicie niesłuszny?

    A masz jakieś wątpliwości?

    > Annały orzecznictwa SCOTUS są pełne wyroków o świętym prawie własności
    > (niewolników), one są wszystkie niesłuszne?!

    A masz jakieś wątpliwości, że tak głupio pytasz?

    > *KIEDY* to się wytnie? :-)

    Pogięło cię? Historię chcesz wycinać?
    Jak pislamiści, którzy nie przyjmują do wiadomości, że ich żołnierze
    przeklęci również byli zbrodniarzami?

    > No bo skoro rząd USA mógł odebrać _legalnie_ posiadanych niewolników
    > _bez odszkodowania_ to cóż aż tak potwornego zrobili komuniści
    > reformą rolną i nacjonalizacją?

    Jesteś tak pierdolnięty, że aż nie wiadomo jak to skomentować.
    Porównać nacjonalizację jakieś fabryki do uwolnienia człowieka z
    niewolnictwa... jak bardzo pusty łeb trzeba mieć, żeby coś takiego wymyślić?

    Ja pierdolę... gryzie cię to, że właścicielom niewolników nie wypłacono
    odszkodowań za to, że już nie mogą sobie pogwałcić i potorturować innych
    ludzi bezkarnie?

    > Tylko dla kompletnych idiotów życie to wybór między być zdrowym i
    > bogatym czy chorym i biednym. Prosty to jest zwój drutu w kieszeni.

    I ten jeden zwój w twoim mózgu, ktory dba o twój wdech i wydech.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr