  • Data: 2009-04-17 11:35:50
    Temat: Re: Wizyta SM
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wyskrobał(a):
    > Co nie znaczy, że zgodne z prawem i kompetentne, zgadza się?

    Nie znaczy. Wskaż co jest nie tak w opisanej sytuacji.

    > Brzmisz, jakbyś sam pracował w SM ;-)

    No pewnie, powinienem jechać po nich jak po łysej kobyle. Nie, nie pracuję.
    Mam inne zajęcie. I nie uważam wcale, że SM to wspaniała instytucja - wręcz
    przeciwnie. Uważam, że często zbędna. Ale piszę o TEJ sytuacji i uważam, że
    strażnicy SM akurat w TEJ sytuacji zachowali się OK. Nie olali sprawy to raz
    (a powiedzmy sobie - duperelowata ta sprawa jest), a dwa - kulturalnie i tak
    jak należy przeprowadzili rozmowę z kolesiem.

    Nie narzekajmy na wszystko i na wszystkich, tylko dostrzegajmy i chwalimy
    dobre zachowania tam, gdzie są. Wiem - to niemodne, lepiej narzekać.

    --
    .B:artek.