  • Data: 2014-09-10 11:34:50
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    W dniu 09.09.2014 22:07, Jacek pisze:

    >No i tenże sprzedający powinien mieć obowiązek zapewnienia
    >odpowiedniej ilości drobnych. Jak to zrobi i czy będzie angażował do
    >tego kasjerkę - mało mnie to interesuje. To jest jego problem - nie
    >kupującego.

    A jak to roznica czy podarujecie grosik kasjerce, czy zaplacicie o
    grosik wiecej za towar :-)

    W Anglii jeszcze inaczej zrobili - puszki na drobne wystawili. Na cel
    charytatywny.
    Klienci te niepotrzebne pensiaki wrzucaja, sklep ma drobne i moze
    pochwalic sie i klientow ile to przekazal na chore dzieci :-)

    J.