eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik...Re: Winna grosik...
  • X-Received: by 10.140.19.104 with SMTP id 95mr10104qgg.32.1409062526053; Tue, 26 Aug
    2014 07:15:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.19.104 with SMTP id 95mr10104qgg.32.1409062526053; Tue, 26 Aug
    2014 07:15:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!r2no7682523igi.0!news-out.go
    ogle.com!j6ni7969qas.0!nntp.google.com!i13no3299189qae.1!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 26 Aug 2014 07:15:25 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <53fc9193$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <ltemda$rvg$1@node1.news.atman.pl>
    <53fbbf46$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <lthf0q$6mu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <53fc86ac$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <53fc9193$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Winna grosik...
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 26 Aug 2014 14:15:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:740894
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 15:54:24 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:
    > I kolejnym 11 osobom b�dzie trzeba wydawa� z setki do 25 groszy?
    A skąd to założenie że kolejnych 11 nbędzie miało banknoty 100zł?
    W przeprowadzanych badaniach dotyczących sprzedaży wychodzi, że około 70% z klientów
    na pierwszym miejscu stawia szeroko rozumianą jakość obsługi.
    A skoro sprzedawca nie potrafi zorganizować drobnych do wydawania reszty to jest
    nieprofesjonalny.

    > Na szcz�cie mam mas� zadowolonych i nie tak problematycznych klient�w.
    > Nawet 12 "niesprzedanych" kartek ksero mnie nie pu�ci z torbami.
    Tylko wiec pozazdrościć. ale takie podejście działa do czasu. Wystarczy że gdzieś
    obok ktoś otworzy konkurencyjny dla Twojego punkt i będzie miał bardziej proklienckie
    podejście to bardzo szybko może Ciebie puścić z torbami. Czego oczywiście Tobie nie
    życzę.
    A tak na marginesie: tych co dają 100zł nie obsługujesz, a są jakieś dolne granice?
    10zł na przykład? Czy masz w drzwiach kartkę "przyjmuję tylko odliczone kwoty"?

    > Oczywi�cie. Podaj przyk�adow� kwot�, kt�r� powinien w drobnych >na
    "dzie� dobry" dysponowa� ma�y punkt maj�cy dziennego obrotu, >powiedzmy,
    jakieďż˝ 5000 > zďż˝. 50% dziennego utargu? 80%?
    A co za pronblem codziennie rano mieć przygotowane po "dropsie" bilonu?
    > BTW ja od jakiegoďż˝ czasu zawsze mam wydaďż˝ ze 100 zďż˝ dowolnďż˝ kwotďż˝.
    >Trzymam > 100 z� w 1, 2 i 5 grosz�wkach.
    Rozumiem że masz na bieżąco w kasie 3000szt 1 gr+ 1500szt 2gr i 800szt 5gr
    Wiec nie masz problemów z wydawaniem reszty i nie musisz biegać ze 100zł w celu
    rozmienienia.
    > I jak mnie kiedy� jaki� >niezadowolony klient naprawd� ze�li, to mu
    >wydam. Mnie to nie boli, tylko >zajmuje pďż˝ szuflady. A klienta to >zobaczymy...

    Już widzę jak mozolnie odliczasz 99zł i 75gr w bilonie. Stracisz na to z pół godziny
    czasu i kilku kolejnych klientów. Ale można i tak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1